Ysgl26 ben normal dogumdan korktuğum halde sırf ertesi gün ayaga kalkıp evime gideyim diye, bebeğim hemen emsin beklemesin diye dikişlerim cabuk iyileşsin sezeryan dikiş izi olmasın dıye hep normal dogum olması ıcın dua ettım keşke hayırlı ise normal dogum olsun dıye dua etseydim. Dogumdan sonra 2 ay oturamadım herkes bebeğini kucagına aldı sevdi ben desteksiz ayaga bile kalkamadım dogumdan hemen sonra evet sütüm vardı ama göğsüm hıc yoktu şırınga ile göğüs ucumu cekip çekip süt aldık tabi az geldıgı ıcın mamaya da başladık. Hemen ertesı gün cıkarım diye bekledim ama besleyemedıgım için 4 gün şekerden hastane de yattım. Evet dogum 10 dakıka sürdü hatırlamıyorum bıle acısını ama o altıma dikiş attıklarının psikolojisini o duruşumu unutamıyorum. İyiki sezeryan yapmışsınız evet 7 kat kesıyorlar ama en azından 10 tane hemsire bacak aranızı ızlemıyor dikişler iyileşti mi sizde iyileşiyorsunuz ama ben resmen oturamıyorum.. . Kantaron deyeceğim teşekkür ederim