Benim buzdolabimda Arcelik aybi sorun bendede var tasindiktan sonra oldu ⅔ ayda bir buzluk kismini acip sicak su dokup buzu cozuyorum buz olmasi normal ama olan buz bir hazneye damliuor ordna buhar olup gidiyor damlattigi haznedeki delikte buz tutarsa buzdolabi su akitmaya basliyor,, maalesef tasinirken birseyler oldu sanirim fark etmedin bizde ⅔ ayda bir bu sekilde yapip kullanmaya devam ediyorum dolabimi, eskide degil degistirim 5 senelik dolap yani 😬