Sibel793434 diş ateşi 38.5 uğu geçmez derler hep. Sizin 38i geçmiyorsa ve inatçı bir ateş değilse korkmayın. Ben oğlumdan böyle tecrübe ettim yani. Tabii ilaç etki etmez ve ateş daha yükselirse o zaman bir doktora gidebilirsiniz. Yine muayene sonucu daha net bilgi verirler size ( enfeksiyon, üşütme vs)
Çok geçmiş olsun, inşallah sadece diş ateşidir🤲🏻🌸🌸