Denooomii seni çok iyi anlıyorum benim kızımda bukadar olmasada heryerinde Konak oluyodu çok üzülüyodum ama üzülme geçiyo söylediğim işlemi yapıyodum ben karbonatta karıştırıyorum da bazıları önermiyo sonra tarıyodum baya bol sürüp yumuşayana kadar bekleseniz saçlarının dökülmesine birşey diyemeyeceğim bizim kızın süt alerjisi var diyet yaptım. Geçti ama bence şampuandan oldu sadece su dökerek duruluyodum şimdi elimle ufalıyorum öyle duruluyodum sende böyle yap ben minoris kullanıyorum şuan memnunum mustelada kullanan çok var