AngelMotherr sağ üsttekini kullandık. İlk yürümeye başladığında bi heves almıştım çok dengesiz bi araba. Çocuk kaç kere ciddi düşme tehlikesi atlattı arkasını tutar ön taraf kalkar kafaya vurur, kendini öne ittirir araba arkadan kalkar çocuğu öne doğru düşürür. Sen yardım etsen çocuğun ayak koyacağı yeri yok. 20 aydan sonra az az kendi binmeye başladı şu an sıkıntı yok ama hiç hazetmiyorum arada oyuncak değişiminde değişiklik olsun diye ortaya çıkarıyorum 🙅🏼♀️🙅🏼♀️🙅🏼♀️