Noriye hayır sorun gibi söylemedi kilosu iyi ama kilo aldıralım biraz dedi okadar. Ben kafaya takmıyorum Allah’a şükür çocuğumun gelişimleri iyi sende takma yani eğer düzenli kilo alıyorsa boyu uzuyorsa aşırı şişirmeye de gerek yok bu sefer hareketsiz oluyorlar. Zaten tadım ayı bitince yemek yemeye başlayınca kilosunu alır. Şimdi biberonla formül mama deniyoruz eşimle ama kabul etmiyor. Olmadı kaşık mamasıyla destekleyeceğiz artık. Sana da naçizane tavsiyem kafaya takıpta boş faydasız birşeyle şişirme evladını. Formül mama ile destekleyebilirsin hemde faydalı.🙏🏻