çünkü şu an isteyebileceği tek ve en güvenli, huzurlu yer orası, sizden başka hiçbir şey bilmiyor. hiçbirimiz hiçbir işimizi yapamadık, çok normal. yaşadığınız size özgü bir durum değil. öpün koklayın kucaklayın bol bol🌸öyle çabuk geçiyor ki değerini bilin bu zamanların. işleri bi ömür yapacaksınız ama bebişiniz bir kere bu kadar minnoş olacak. biz 6. aya kadar yapışık yaşadık ki şu an 8 ay 15 günlük, yine de iş miş yapamıyorum doğru düzgün😬