Selam anneler. Bir yaşında bebeğim komodinin üzerine çıktı düştü. Küt diye ses geldi :( çok ağladı ve bir kere fışkırarak kustu. Sakinleştikten sonra her şeyi normaldi. Bir buçuk gün oldu hala bi sorun görünmüyor ama içim yanıyor çok kötü :((( ya bi hasar oluştuysa yıllar sonra kendini belli ederse … bi fikriniz var mı olur mu böyle bi şey? :(