Bebeğim 3.ayına girecek az kaldı ama hala kaka problemimiz duzelemedi anne sütü alıyoruz bebegim hep kabız oluyor bazen kendısı yapıyor bazen ben kulak çöpü yardımıyla yaptırdım ama katı yapıyor başında sonra duzleıyor cıvık kıvamlı gelıyor neden böyle anne sutu alan bebekler kabız olmaz diye biliyorum ne zaman duzelır kızlar ya bebegımı boyle acı ceker görünce cok uzuluyorum 😔