ly35 Evet birde şunu merak ediyorum. Eski zamanlarda bebek bezi yoktu okey. Fakat kadınlar tarlada orada burada eşşek gibi çalışırdı adamların zaten umru değil. Yani bu kadınlar ben sanmıyorum ki sürekli çişe kakaya tutsun. Evet bez plastik katılıyorum zararlı olduğuna. Ama bebeğin belirli bir yaşa gelene kadar altına yapması sanki çok kötü değil gibi geliyor.