G_S_Tansu00 benim kızımda da 1 haftadır ishal vardı. 3 gün önce dr a gittik toz falan verdi günlük kaka sayımız 3 e falan düştü çok şükür son 3 gündür de sadece geceleri ateş çıkıyor 37.5 oluyo en fazla . Bir de durup dururken kusma olmuyo ama çok iştahsız verdiğim şeyi eger tadini begenmediyse ya öğürüyor ya da kusuyor ama her zaman değil yani arada bir .. mide hassasiyeti de var yani onu farkettim dr umuz da salgın var dedu . Siz nerede yaşıyorsunuz? Sizin dr unuz kaka tahlili yaptı mi bizim ki gerek görmedi de