Goktugunannesiyim
Canım minicity den 4 takım aldım. Ürünleri hem güzel hemde uygun. Tek alt fiyatına 3′lü takımlar bile var. Ama hızlı olmak lazım çabuk tükeniyor. Üstler sweet kapşonlu altlar penye 2 iplik şeklinde. 2 tanede ekstra üst aldım uzun kollu t-shirt. 1 tane kapitoneli yelek aldım. 2 tanede ekstra pijama takımı aldım uzun kollu.
Kar için kozmonot aldım dolap uygulamasından. Chicco nun çok memnın kaldım tertemiz geldi.
Yine dolap uygulamasından 1 kot pantolon aldım zara marka. Birde içi peluş kot aldım kışın dışarda çok lazım olacak. İçine külotlu çorap bile lazım olmayacak.
Atkı bere eldiven vardı almadım.
Montunu yazın e-bebekten 50₺ ye indirimden almıştım şimdi aynısı 200 küsür olmuş. İyiki almışım. Bunların yanında yine gündelik 3-4 takımı daha var geçen seneden büyük almıştım.
Bunlar yeterde artar bile. Kızım 16,5 aylık şu an.