Aylakiz0-6 2 saatte bir emiyor hala. Biz kiloluyuz doymuyor diye mama yerine beş ayda ek gıdaya geçtik o zaman tek öğündü. Bir hafta oldu 6 aylık olalı şimdi 3 öğün ama çok az az. Örneğin bu sabah tuzsuz lor peyniri verdim bir tatlı kaşığı var yok çeyrek yumurta sarısı sonra öğlen elma havuç püresi karışık bir de bir tatlıkaşığı çavdr unu koymuş babası ( ben işteydim) vermiş yarım kahve fincanından az fazla. Akşam da bizim yediğimiz yemeğin patatesiden bir dilim sadece önüne ezdim koydum onu yedi. Genelde akşam sebze çorbaları yapıyorum. Öğlen genelde meyve püresi. Yogurt bize dokunuyor yoksa yoğurt verirdim ekstra öğlende. Gece emmesi bir defa idi çok güzel uyurdu ben işe başlayınca ayrılık kaygısı başladı mı anlamadım gece ağlayarak sık sık uyanıyor ve emiyor.