Iyi akşamlar kizlar ben devlette doktor bulamadim bu yüzden özele gitmek zorunda kaldim doktorum iyi olduğundan dolayi neyse bu özel hastane biraz uygunsuz yani doğum yapanlarin söylediklerine göre cocukla iyi ilgilenmiyolar ve bir cok kişinin çocuğu mikrop kapmis benim doğumuma 10 gün kaldi bu durumda devlete gecsem benimle ilgilenirlermi yani kabul ederlermi bu sekilde başına gelen bilen varmi 🤔