sakinolpelincim Zombi çalışıyorsan süt yardımı denilen para direk yatıyor. Çocuk yardımı için aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip form doldurman gerek.
edanrr emzirmeyi bilmiyorum ama çoğu herkes doğum parası almış e devletten başvurup. ben almayanlardanım 😂