Kizlar bebegim ayakta sallamaya alisti, gece bile bazen hep ayagimda duruyor sabaha kadar. Gunduzleri de ayagimdan indirip is yapamiyorum. Egitim icin de cok kucuk henuz 2 ay 10 gunluk. Bir de saat 6.3tan sonra gece uykusuna gezmeye basladi en gec 8de yatirmazsam saatlerce agliyor gecenin bir vakti yorgun dusup uyuyor ama onda da surekli kalkiyor. Boyle olan var miydi? Ne yaptiniz?