PrenssAnnesi Kizlar merhaba 3 yaşındaki oğlum El Ayak Ağız Hastalığı oldu doktor sadece vitamin başlattı sizde bu hastalığa yakalanan oldumu süreç nasıl ilerler ve neler yapmamo tavsiye edersiniz.
Saniyeerva PrenssAnnesi benim kızım 1 yaşında yeni atlattık bize vücuttaki yaralar için losyon verdi ağız içine sprey bir de bağışıklık için damla verdi 1 hafta kullandık geçti
Saniyeerva PrenssAnnesi sadece su ile yıkayın demişti yaralara şampuan lif değmesin daha çok yayılır demişti zaten viral bir enfeksiyon olduğu için antibiyotık vermiyorlar ateş oldu bizde 3 gün onun için de fitil kullanmıştık
PrenssAnnesi Saniyeerva bizede ağız için fis fis verdi ama losyon falan vermedi vitamin ve onu kullaniyorum şimdilik. Sizede çok geçmiş olsun 🙏