Adetim gecikti die kendimi hamile gibi hissediyorum henüz vakit var kızım 2 yaşına girecek 2 ay sonra 15 gün gecikti adetim test yapmalımıyım ya . Geri çekilme yöntemiyle hamile kalınıyomuş eşimde kendine çok güveniodu napıcam ben desteğim bile yok anam kanser kayınvalidem yatalak hiç zamanı değildi biraz dertleşelim mi güzel motivelerinize ihtiyacım var 😅