Bir_anneee Göğsü biraz soğuk geldi ölçtüm 35.5 sonra kalın giydirdim tüm vücudu sıcacık ama 34.8 çıktı bu kez ateşölçer bozuk sandım komşunun ateşölçeri de aynı ölçtü korkmalı mıyım