Kızlar bebeğim grip oldu malum salgın var. Burun yıkaması izotonik ile yapıp aspiratör ile çekiyordum bugun kanama oldu ama aşırı değil sekresyona karışmış kan vardı doktoruma söyledim sadece yıkama yap çekme işlemi yapmana gerek yok dedi. Sizlerde paylaşmak istedim allah korusun kılcal damara falan zarar veririz bebeklerimiz canlarımız sonuçta❤️