Kızlar kızım bir haftadır falan geceleri çiş yapmıyordu daha doğrusu uyurken çişini yapmıyordu gündüz de gecede. Bugün doktora götürdüm idrarına baktılar enfeksiyon çıktı. Sonradan kültür içinde idrar verdik ama sonucu çıkmadı daha. Doktor suprax şurup verdi. Geçermi enfeksiyon çok stres yaptım daha önceden geçirenler yazabilir mi? Ağlıcam artık çok dikkat etmeme rağmen nerden kaptı bilmiyorum