Hanımlar merhaba. 34 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Gün alarak gittim. kordon iki kez dolanıp bebeğin hareketleri yavaşladığı için doktorumla sezeryan kararı verdik. Her neyse benim hiç sancım ve açılmam yoktu tabi. Sezeryandan sonra ilk kontrole gittiğimde doktor ultrason ile baktı rahim de kan fazlaydı hala ve hafif pıhtılaşma da vardı. Doktor eğer tüm kanı atamazsan kırkın çıktıktan sonra gel bi bakalım ufak bir müdahale ile kanın atılmasını sağlarız dedi. Ufak müdahaleden kasıt ne onu da bilmiyorum tabi 😃 son günler de kan gelmiyordu artık sarı akıntı geliyordu herhalde bitiyor diye düşünürken bugün yine kan geldi ve aşırı bir bel ağrısı var 😰 çocuğu taşınamıyorum resmen 😰 bu normal mi sizce ? Başına gelen var mı