Bi doktorunuza danisin. Bende yogurt, peynir, y.sarisi gibi şeyleri parmak yordamıyla ile taddirdim o ayda. Ama yaşadığım ülkede 4.ay sonrası bu kabul görüyor, turkiye de ise hala cok büyük bir olay gibi karşılanabiliyor bazen. Siz yine doktorunuza danisin, bebeginizin durumunu siz ve sonra doktoru bizlerden daha iyi bilir ne de olsa.