MERAL23082022 Bebeğim 1 aylık, boynu pişik oldu. Pişik kremi sürdüm fakat yıkarken krem tam olarak çıkmıyor oradan boynunu kasıp oraları kapattığı için. Siz böyle bişey yaşadınız mı bir öneriniz var mı?