Merhaba güzel anneler, bebeğim doğduğundan beri mustela şampuan kullanıyorum. 3 aylık olmak üzereyiz yeni bitti ve yenisini sipariş verdim. Gelen ürün ilk gelen gibi değil yabancı yazılı türkçe yazmıyor. Orjinallik konusunda şüpheye düştüm. ÜTS uygulamasından barkoduna baktım 3 tane tedarikçi firma çıktı ürün kayıtlı sanırım tamda anlamadım. Üts sistemini kullanan ve bilen varmı? Ürünü okutunca ismi vs çıkıyorsa orjinalmi demek oluyor? Yazıları neden türkçe değil onuda anlamış değilim. Türkçe yazması gerekmiyormu? Orjinallik kontrolünü nasıl net kesin öğrenebilirim? İçime sinmiyor trendyoldan happy center firmasından aldım. İade etmelimiyim?