Merhaba ben Azeriyim. Çoçuğumda qaliba süt alerjisi var. İshal, kaka kanlı mukuslu, boğazında hırıltı, bir tek huysuzluğu yok. Sakin. Meme veriyotum bazen itiyor beni. Dünden başladım diyete. Kahvaltı öneriniz varmı? Sütüm azalar diye korkuyorum. Kaç ayda bitiyor alerji. bitdiğini nasıl anlarım