Pelinnns Kalça usg sonucu sınırda çıktı.Yani kalça kemiği tam gelişmemiş.3 aylık olduğunda tekrar usg yapacaklar.Eğer gelişme olmamışsa ortopediye yönlendireceğini söyledi doktorumuz.Aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl bir süreçti?
Onldk Pelinnns gelişmemiş derken ultrason sonucu kaç çıktı bi değer söylediler mi benim oğlumda da çıktı çift bez taktık düzeldi sonra geçiyor yani tabi doktorun dediği kalça çıkıklığı ise
mashaa Pelinnns Merhaba aynı durumu geçen ay biz yaşadık. Bebeğim şimdi 3 aylık ve kalça gelişimi tamamlanmış çok şükür. Endişe etmeyin bidaha ki ay düzelicektir inşallah 😌
Vera1810 Pelinnns korkmayın çift bez takın hep gecer inşallah benım kızımın geçti kalça 3 da tam oturuyor zaten