Çok geçmiş olsun, kaç aylık bilmiyorum ama gözleriyle bi şeyleri takip ediyorsa, göz kayması yoksa, fışkırarak kusma olmuyorsa, yürümesine ve dengesinde bi bozukluk yoksa, vurduğu yerde herhangi bir şişlik yoksa inşallah bi şey olmaz ama sürekli takip edin. Uyutmasanız iki saat boyunca iyi olur