Sevgili anneler merhaba; 27 aylık kızım var. Alıcı dili çok iyi fakat ifade edici dili zayıf. İstediği her şeyi eliyle göstererek,mimikleriyle anlatmaya çalışıyor. Kitap oyun etkinlik her şeyi denedim fakat bir etkisini göremedim. Dil terapistinden yardım almak istiyorum. İzmir de deneyimlediğiniz çevrenizden duyduğunuz beğenilen dil terapisi önerisi alabilir miyim. Şimdiden teşekkür ederim..