Ek gıda döneminde olan bebeğine bu sütü kullanan var mı? Ben konserve şeklinde olanını aldım belki pürelerine, bebek bisküvisiyle karıştırmak için vs katmak için kullanırım diye. Bana gelen ürünün açıldıktan sonra 3 gün süresi varmış malesef bir daha almam heralde.
Ne yapabilirim bebeğim için veya bizim için? Kullanan var mı?