SalEz Ruzgar_1 sabah akşam içiyordum 1 tatlı kaşığı atıyordum kupa bardağa bebeğe verilmiyor diye söylendi bana
Ruzgar_1 SalEz anladım canım çok sağol kimisi recebe falan veriyorum dediler acaba veriliyormu ondan sordum sağol
Ruzgar_1 Kahveseveranne anladım cnm bende Bi kere içtim bugün acaba kaç kere içiliyor dedim yazmıyor çünkü üzerinde