5 aylık bir bebeğim var 🐣 sabah kalkıyoruz mamasını veriyorum sonra meyveli yoğurt yediriyorum sürekli konuşuyorum ne iş yapsam onuda yanıma alıyorum işimi yaparken bebeğimle konuşuyorum oyuncaklarla oynatıyorum zeka kartlarını gösteriyorum akşama sebze püresi veriyorum banyosu masajı losyonu damlaları her gün bakımlarını yapıyorum kucağıma alıp seviyorum okşuyorum amaaaa yinede acaba yetebiliyormuyum diye düşünüyorum? Yetememek ona yeterli ilgiyi sevgiyi verememekten çok korkuyorum yani bu annelik içgüdüsü mü normal mi bu his yani anlamadım 👀