iremnazshn Zaman:) Şaka bi yana başlığı görünce eski günler geldi aklıma bi bakayım dedim. Sizi çok iyi anlıyorum benim kızım da öyleydi bazı geceler ağlayasım gelirdi nolur artık elleme kulağımı diye, ben elini çekerdim o tutardı, oynardı, burkardı falan. Baya 2,5-3 yaşına kadar kulak oynadı uyurken sonra bi anda kendiliğinden geçiyo ve sonra aa biz de öyleydik diyeceğiniz bi dönem olarak kalıyo.4 yaşında şimdi. Kızlar daha kötüsü de var.Benimki bi de yanağımı ayaklıyodu 🤣Yanil elleme işini ayağıyla yapıyordu. Baya ayaklarını yanağımda çenemde gezdiriyordu uyuyana kadar. Yani diyeceğim o ki ben bi yol denemedim özel olarak ama kolay kolay bırakmıyorlar sanırım.Sabır sadece..Allah yardımcnız olsun 😀