Bebeğim 5 aylık olmak üzere ve 2 haftalıktan beri ara ara mastit oluyorum. İlk olduğumda ateş ve titreme yapmıştı, sıcak uygulama, hastane tipi sağma makinesi ile sağım ve antibiyotik ile geçmişti. Çok kısa süre sonra tekrarlayınca epey bir araştırma yaptım ve uyguladığım her şeyin yanlış olduğunu gördüm. Artık memede ağrı, yanma, kızarma, şişme, sertleşme hissettiğim an günde birkaç kere buz uyguluyorum ve antienflamatuar ilaç içiyorum. Asla sağmıyorum, normal emzirme rutinine devam ediyorum. Genelde 2 gün sonra geçmiş oluyor. 48 saat sonra iyiye gidiş görmezseniz doktora gitmek gerekiyor zaten. Bu arada ikinci mastit oluşumda ilk gittiğimden başka bir genel cerraha gittim, apse yoksa hiçbir şey yapma kendiliğinden geçer dedi, antibiyotik de yazmadı. Kötülerse gel dedi. Nitekim uzun sürdü ama gerçekten de kendiliğinden geçti. Uzun yazdım ama umarım faydam dokunur.