ONAEA Kızlar e bebekten elektrikli pompa aldım baby mom ın çift başlıklı güya ama bir diğeri aldım alalı çalışmıyor 2 defa kullandım ve şu an silikonla da tuttuğu için mememi kullanmıyorum pompayı sizce iade etmeli miyim 2 hafta oldu alalı bu arada
Glnr89 ONAEA içindeki lastiği kaymış olmasın bazen düzeltmek gerekiyor eğer hortumunda hava varsa beyaz kapağını açıp düzeltip tekrar deneyin
Zulal_ ONAEA ya onun bir takdigi var bende bozuk sanmıltım meğer biberon içine giren güzün lastik kapalı kalacak öyle oluyurmış bende o kapağı cıkartttım yüksek ihtimal sizde öyle yaptınız süt ordan aksın die
ONAEA Glnr89 hepsini denedim ama gerçekten çalışmıyor yorumlara baktım genel olarak böyle sorun yaşqyan tek ben değilmişim
ONAEA Btlyc iadesi var demişler bi kere götürdük zaten düzelttik dediler getirdiler ama yine çalışmıyordu