Nik_mik_yok Hadi herkes şuan okuduğu, en son okuduğu yada en severek okuduğu kitapları yazsın. Şiddetle öneririm dediğiniz varsa hemen listeme alırım 😁 Benim en son okuduğum kitaplar Carsten Nagel - Zehra Stefen Zweig - Bir Kadının Hayatından 24 saat Stefen Zweig - Satranç Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
Nazli13 Nik_mik_yok Sabahattin ali icimizdeki seytan Orhan pamuk kırmızı sacli kadin Stefan zweig bilinmeyen bir kadinin mektubu Veee sizin yazdiklariniz🤭
Perapera Nik_mik_yok Sabahattin ali içimizdeki şeytan yeni başladım. Öneriler için bende burada bekleyeyim
Nik_mik_yok Nik_mik_yok Afiyet olsun , yemek sonrası çayını alanı bekliyorum, tekrar hortlatirim burayı 😂
Nik_mik_yok Nazli13 kaydettim yazdıklarınızı da , sırayla okurum, Orhan Pamuk hiç aklıma gelmemişti , onu da alayım
Duyulurum 3yasakadarsifirekran yıllar önce çok severek okumuştum insan olmak kitabını. Geçenlerde bir göz gezdirdim de anne baba olduktan sonra da bu kitap okumalı mutlaka, ben de tekrar okuyacağım 🌸
Minigim24 Nik_mik_yok Şuan okuduğum; Abdurazak Gurnah- kumdan yürek Önereceklerim de var elbette yazacağım insallah ☺️🤭
3yasakadarsifirekran Duyulurum ben yeni keşfettim yorumlarda herkes çok beğenmişti. 2 gün önce başladım güzel gidiyor şimdilik🌿
Miniminnak22 Uçurtma avcısı, bin doğan güneş - khalid hüseyni İçimizdeki Şeytan, kürk mantolu Madonna, sırça köşk ve kuyucakli Yusuf. Bunları okudum en son. Şuan Ve dağlar yankılandı’ya başladım yine khlid hüseyni den