121 Kızlar merhaba bebeklerinizi nasıl uzun uyuttunuz denediğiniz bir yöntem var mı, uykusuzluktan gözlerim seğiriyor kahve de işe yaramıyor ne olur bir fikir verin 🙏🏻
starwomen 121 uyku aralarında bebeğimi sürekli yormaya çalışıyorum birde uyku aralıklarına dikkat ediyorum.
Ozzyey 121 ben 3 aylık olana kadar hafif loş ışık ama çok hafif açtım şimdi full karanlık:) dene bak bebek gündüz ve gece uykusunu ayırt etmeli
starwomen 121 ben sağa sola döndürüyordum, yüz üstü yatırıp onun dikkatini çekmeye çalışıyordum bu 2 hareket çok yoruyordu kızımı hareketlerden sonra masaj yapıyordum iyice gevşiyordu. Bunları genelde uykudan yarım saat önce yapıyordum
121 Ozzyey bizde 3 aylığız bu gece full karanlık deneyeceğim dediğin gibi benim de şu aya kadar loştu bakalım inşallah işe yarar da kaliteli bir uyku uyuruz hepimiz 🤣
121 starwomen sanırım benim hatam gece lambası olmuş hiç bir zaman karanlıkta uyutmadım keşke deneseydim bende ☺️