Selam kızlar..Benim oğlum 52 günlük. 37+5te 3.330 kg doğdu şuanda 4.700 kg. Sadece anne sütü alıyor. Sizce iyi mi kilosu ya inanın kafaya takmaktan deliricem..Biraz da çevrenin etkisiyle sanırım sürekli çok zayıf olduğunu düşünüyorum. Yani anne sütünün ona kilo aldırması için ne tüketebilirim sizce. Ne tüketirsem anne sütünü kaliteli hale getiririm ay lütfen bilgi verin ya 😔