Etlik kadın dogum hastanesinin emzirme danışmanı var. Çok ilgili bi kadın ve bilgili(kendi dogum yaptığım hastanedeki danışmana guvenip basta gitmemiştim) . Kesinlikle git. Internetten randevu alınmıyor. Direkt gidip poliklinikten sıra alırsın. Ne kadar geç gidersen o kadar pisman olursun( bkz sekil a.1. 😅)