CanselUmut24 biz de 15 günümüz ve aşırı bir gaz sancımız var akşamları saat 8:00’den gece 12’ye kadar sürüyor ağlama krizlerimiz ve asla susturamıyoruz bir tek arabada susuyor ya da ben emziriyorum emerken yorulup uyuyor yani dün gece saat 1:00’de uyudu normalde sadece gece yani akşam ağlama krizi olurdu ama artık gündüzleri de ağlama krizleri oldu 3 saat Metsil damlaya başladık umarım iyi gelir