Annecik34 siz isten gelince onunla ilgilenin her fırsatta.. Bende ise başlayacağım zaman baya stres oluyordum, 3 haftadır ise gidiyorum, yavrum pencerede bekliyor beni, anne diye atlıyor.. daha üstümü değiştirmeden memeye gidiyoruz.. 10 aylık olduk.. babaannesi ile iyi geçinsin ne güzel aklınız kalmaz..cok şükür alışıyor insan