ozlem_3458 Eminaresad ben bilmeyerek yağ almıştım ama losyon daha iyiymiş yağ gözenekleri daha çabuk tıkıyormuş
Enzel Eminaresad canım yazın losyon kışın yağ sebebi yazın yağın vücut tarafından emilimi zor kışın kolay oluyor bu yüzden yagla yazın bebekleri banyo sonrasi rahatlatalim derken daha fazla bunaltabiliriz
deletedmom719 Eminaresad ben banyodan yarım saat önce Zeytinyağı sürüyorum Banyo sonrasıda losyon kullanmaya başlayacağım bugün. Bebek yağı kullanacaktım tavsiye etmediler. Losyon daha iyiymiş