Bende büyüğe baza alın küçük de büyüğün beşiğinde uyusun sizinki ekstra masraf gibime geldi sonuçta en son bazada uyuyacaklar bizim de odamız küçük olduğu için 2.bebek gelince büyük kızıma özel ranza yaptırdık 2 sene sonra abla kardeş uyurlar ikiside