Kızlar 2 ay önce doğum kontrol hapı kullanmaya başladım 22 gün boyunca kanamam kesilmedi daha sonra doğum yaptığım doktoruma gittim söyledim yasmin hap verdi onu kullandım geçen ay bisey yoktu şimdi tekrar addet oldum ve 15 günü geçti bunu durduracak bi ilaç bi hap varmı çok rahatsız olmaya başladım agrım da oluyor bazen 🤦♀️🤦♀️