Nsumeyye1007 Gaz damlası kullandım günde üç kez aynı saatte üç damla.
Her akşam ılık bir duş aldırdım, yıkarken mutlaka karnına saat yönünde masaj yaptım.
Bebek yağı ile sürekli olarak karnına masaj yaptım her bezini değiştirğimde mesela.
Beslendikten sonra omzuma yatırarak pış pış yaptım sırtına ritmik şekilde vurdum hafif hafif 10-15 dk kadar sadece üst gazı için değil alt gazı için de bekledim biraz.
Bacaklarıma yüz üstü yatırıp hafif dik tutarak da ritmik vurdum oda işe yarıyor.
Bebeğim mama içtiği için her biberona 1 damla zeytinyağı damlattım sindirimi ve gazı açısından.
Bacaklarını karnına doğru ittim bisiklet sürme hareketi yaptım.
Dört aylıkkendi sanırım ona bacaklarını tanıttım ayaklarını görmesini sağladım. Artık ayaklarını kendisine doğru çekip esniyor ve gazı rahat rahat çıkarıyor.
☺️☺️
sırasıyla yaptıklarımı saydım :)