Sevvalarya Sevvalarya Benim bebegim de bugün bir aylık oldu ,bende silikon uçla emziriyorum ve mecbur kalmadıkça mama vermiyorum. Verirsem bile günde en fazla bir yada iki kere veriyorum ,uyumadiginda insan sütünün yetmedigini dusunup mama veriyo ama genelde gaz sancısından,huzursuzluktan uyuyamiyorlar. Yazdığınız ölçüler güzel bence ayrıca gündüzleri karbonhidrat,laktoz ve su içeriği fazla süt gelirken geceleri bebeği uykuda tutan yağlı süt üretiyomuş vücudumuz. Emzirmeye ilk basladigimda benimde önce sulu sonrasında daha koyu yağlı süt geliyo,bazen çok geliyo gibi bazen hiç gelmiyo gibi hissediyorum ve silikon uçla meme tam bosalmiyormus nasıl bıraktıricam onu dusunuyorum 🤷🏻♀️