Nur1818 Bebeğim 6 buçuk aylık bugün tahlil. Yaptırdım idrarda keton pozitif çıkmış nedemek kızlar biliyormusunuz kötü bisey değildir umarım
otose_san Nur1818 şeker hastalığında keton pozitif çıkıyor diye biliyorum. Diyabet hastasıyım ve tanı konduğunda idrar da keton pozitif çıkmıştı benim de
Poyrazannesi12_ Sedaalya benim keton hamileyken çıkmıştı 3 pozitif şeklinde ama ben beslenemyrdm hicbirsey yiyemyrdm yediğim bsyi anında kusuyordum bebeklerde neden olur bilmiyorum hiç duymadm