Merhaba kızım 15 aylık , 40 liyken göz doktoruna götürdüm, çok sağlıklıydı gözleri sonra geçen gün sol gözünde kayma fark ettim göz doktoruna götürdük gözlük takması gerektiğini söyledi. İleride ameliyat ile düzelirmiş…. Bu durumu yaşayan varmı? Sizin düzeldi mi?