Ngovercin Kızlar biz sadece bio gai kullanıyoduk dün çok ağlayıp krize girdiği için doktor nurse harveys şurupla sab simplex damlayıda verdi bunları kaçar dakika arayla kullanmalıyım, aranızda kullanan var mı
Tugbaf Ngovercin bio gaide bunu kullandım benim oğlum kolik biz yaramadı ben sap simplex ve maxbiotic kullanıyorum bunlar iyi geldi
Omursmom Canım bende biogai günde 1 kez 5 Damla veriyorum hergün aynı saatte..bide günde 3 kez 8 damla metsil..biraz iyi gibiyiz.. ve bide ben bi çay kaşığı anason ve 1 çay kaşığı nane veriyorum kızım 1 aylık🐣
Tugbaf Omursmom canım 1 aylık bebeğe anason verilmez ve bir ay olmasa bile verilmez bunu her doktor söyler iyi değildir beyini uyuşturuyor beyin gelişimini engeller e nane verilmez bir aylık bebeğe