Gizemorhan Kızlar doğumdan sonra devletin verdiği ödemler neler ? Ben bi emzirme parası aldım 316 lira. Bunun haricinde alınan var mı ? Varsa nereye başvuru yapılıyor
Gizemorhan Erenalpinannesi bir yere başvuru yapmadım doğumdan 1 hafta sonra mesaj geldi adıma yatırılmış
Gizemorhan Sedaliz doğumdan 1 hafta sonra SGK dan emzirme yardım ödeneği 316 lira adınıza yatırıldı diye mesaj geldi. Ben bi yere başvuru yapmamıştım
Revam Emzirme parası yani süt parası her anneye PTT uzerunden yatıyor doğum yaptıktan sonra 2 ay içinde eğer sigirtaliysaniz doğum iznindeyseniz devlet size yarı maaş yatiriyor
Gizemorhan Alya-Sena Merveoykualp sosyal hizmetlere mi nüfus müdürlüğüne mi ? İki ayrı yorum var çünkü :)
Merveoykualp Doğum parasını nüfus müdürlüğüne gidip başvuru yapıyosunuz daha sonra 40 gün icinde ptt ye yatıyo 2.cocuga 400 almıştım
Merveoykualp Gizemorhan valla ben nüfus müdurlügüne gittim yetkililere sordum orda yönlendirdiler beni
Alya-Sena Gizemorhan benn ist pendikteyim sosyal hizmetler mudurlugu bizim nufusun karsisinda ayni binada degl diger sehirlerde bilmiyorum naslda
Merveoykualp Merveoykualp hatta önce oğlumun kimlik başvurusu icin gitmistim onu hallettikten sonra digum yardimi icin üst kata yönlendiler beni iki isi birden hallettim